and good morning to you too

Hej.., jag är inte på humör just nu, men min inte så underbara familj hade nog glömt bort att jag existerar, eller bara att jag bor i samma lägenhet!
De här är fan andra dagen som jag blir väckt av någonting, och det är ju fan inte min väckar klocka som jag inte ens har på. Men nu till possetiva tankar. Idag ska jag vara med gabbi, vi ska nog till stan för att hitta mig ett par nya jeans som jag fortfarande behöver, men jag har hört att Bik Bok  har snygga jeans som det är halva priset för så det ska jag checka och sen vet jag egentligen inte vad som händer, men det är lungtt!
men nu ska jag äta brunch som det nu blir.
hare nice/s
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0