and now it's done!

Heej!
För några minuter sedan så for våra gäster, jag vet det är lite bara lite sent.
och just nu luktar det inte gott i mitt rum kan jag säga, för datorn har varit på och teven + en massa folk som har suttit i en enda liten säng, vi satt så sjuukt tajt man kunde inte röra på sig!!!
men bortsett från det så vare ju ändå ganska nice!
Gästerna kom vid 5 och så åt vi middag, efter det så chillade vi i mitt rum såklart, till och med min syster var i mitt rum och hon brukar aldrig få vara i mitt rum, så det var ett undantag.. men tillbaka ämnet.
så kollade dom på harry potter som jag skrev för att tag sen, och det slutade vid 10 och efter det så var det ju såklart sagan om ringen som man själv aldrig har sett, jag vet jag är lite efter men I don't really give a shit, men iaf så kom det 2 till gäster och då vart det KAOS dom bråkade, spelade något jävla spel som gick ut på att man skulle slå varandra på händerna, själv så satt jag bara och skrattade på deras dumma lek.
Och efter det så vart det bråk över min jag upprepar min dator som alla satt vid utom jag, helt sinnessjukt bara!
och nu 02.35 så sitter jag i mitt rum med fönstret öppet och så är jag ENSAM med MIN dator! :)
det har varit min eftermiddag, hare vackert ska dra nu puusss!!!
Peace!


Kommentarer
Postat av: Nilufer

Kolla in bloggen !

Två tjejer som kämpar för att nå sina mål och drömmar . =)



www.drommar.blogg.se

2008-12-28 @ 10:53:14
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0