and that's the answer

Tjaah!!
hur är det med alla då?
jag mår bara bra, tack för att ni frågar haha:p
Emh, jag for till stan i alla fall, men typ bara i 10 minuter sen så skulle stan stänga!
Och jag hittade inte ett par jeans som jag ville ha, det är inte så oväntat men ändå!!
får väll leta vidare i andra affärer.
Nu ska jag väll äta snart, och efter det så vet jag inte, kolla på tv och sitta vid datorn antar jag.
Juste jag ska ju klippa mig imorgon, ska klippa kort!!! ahhh!!!
jag har seriöst ALDRIG haft kort hår så det blir en ny upplevelse:P
men nu ska jag göra ingenting så Byebye :)
Peace! :D






Skulle det se bra ut?


Kommentarer
Postat av: Amy

svar: jadå!

2008-12-28 @ 20:58:29
URL: http://amyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0