I did what told you I would do!

Helluu!!
har just kommit hem från frissan och det jag kan säga är att jag är för en gångs skull faktiskt är nöjd!
Det var inte så kort som jag hade förväntat mig, och nu får jag se hur det är att ha kort hår efter som jag aldrig har haft det förut!
Min dag har varit hemsk, har legat i sängen med hur mycket magont som hellst, det kändes som att hela magen skulle explodera, så ont det gjorde men nu har jag faktiskt inte lika ont i magen för jag är bara hungrig har inte ätit ngt på hela dagen.
Och ni kanske vill se hur mitt hår vart så nu kommer det en bild och klaga inte på min såkallade pose :),säg vad ni tycker!!
Here you are!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0