It's like you don't see me..

Hej!
varför ska alla vara så jävla dryga när man e på ett dåligt humör för?? får ju daaammp!
och varför ska föräldrar vara så dumma i huvudet?, och alltid ska dom säga men OM, ja, och? det händer ju fan inte alla som blir våldtagna och typ ner drogade lixom! men dom ska alltid komma med ''tänk om'' och '' du är fortfarande under årig'' AAHHHH!!!!, varför kan dom inte bara vara normala?
men skit samma, idag har jag varit på stan och köpt ett par tajts och ett par efterlängtade JEANS, nu är jag äntligen klar med det, och ni som läser är säkert överlyckliga för nu slipper ni höra mitt tjat om att jag verkligen behöver jeans.
Ska dunka musik nu.
puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0