nothing do to about it!

TjabbaTjena Hallå! :D
just nu så... bloggar jag som ni kanske har märkt medans dom jag är med kollar på harry potter.
Har redan sett den och jag tycker att den suger!
men  det är ju bara vad jag tycker, men anyhow så har jag ingenting planerat för ikväll ska nog fortsätta chilla eftersom jag ändå ska ut till stan imorgon, får trängas med helt random folk, så det är bara att kämpa.
jag vill jätte gärna hitta ett par mörk blåa eller svarta jeans, för jag har typ seriöst 3 par jeans och typ miljarders tunikor och t-tröjor, så nu är det bara jeans osm fattas i min garderob!
Vad händer på nyår för er då?
för mig blire nog att supa med kompisar, och stan på 12slaget.
Men nu ska jag vara lite social med dom som är här.. det kanske blir lite svårt eftersom dom kollar på teve men får försöka!!!
Peace!!! hare nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0