vad är det du vill att jag ska göra för att visa att jag älskar dig?

Good morning!
Det kändes jävligt konstigt när jag skulle vakna imorse eller typ nyss men i alla fall, jag som är så van att ha hyfsat långt hår har kort hår helt plötsligt. Hon som klippte mig sa högt och tydligt hur slitet mitt hår var asså seriöst typ mer än halva håret var slitet och det var sjukt pinsamt kan jag säga.
Men nu är mitt hår som det är och jag är nöjd, men nu är det bara att styla det på morronen och en massa sånt skit, men det får jag fan ta.
Och en till sak som har med klippningen att göra när min frisör skulle platta mitt hår hon brände varenda jävla gång så det skulle inte förvåna mig och det är typ bränn märken på hårbotten, det gjorde sjukt ont i alla fall.
Och nu till ett heelt annat ämne och det är det samma som jag alltid frågar om och svara på asså om vad ni och jag ska göra idag!
Jag ska först äta lunch med min syster som så gärna ville ha hamburgare och det tackar man inte nej till , och efter det så ska jag vara med Ellen och kolla på kläder till nyår och då kan jag kolla på jeans som fortfarande är behövda, och efter det så kanske jag ska gymma med marre men det lär inte bli av för jag verkligen inte har orken till det, men vi får se.
Goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0