vart vill jag komma med detta?

what's up? :D
själv så gör jag typ ingenitng, eller jag väntar på gästerna som ska komma, om jag ska vara helt ärlig så är jag inte alls taggad på att få gäster är så grymt sliteen!!
whatever.. vad har ni gjort idag då?
Jag har inte gjort ett pisss, har typ legat i sägen och kollat på olika filmer på datorn och på teven typ.. jag vet jag har verkligen inget liv men det är ju härligt då och då!
Och en till sak som jag inte ALLS är taggad på det är ju att efter lovet så ska alla 9or välja vilken linje och vilket gymasium man ska gå i, och jag har ju såklart  absolut ingen aning. Sen så kommer ju såklart nationella som jag kommer plugga jävlel till kan jag säga redan nu, men jag brukar oftas säga att jag ska plugga som i slutat av 7an sa jag att jag skulle bli pluggis tills 8an, och det vart jag inte kan jag säga, och i slutet av 8a sa jag att jag skulle bli pluggis i 9an och det är jag faktiskt inte:P
känner verkligen hur mycket jag babblar här och kommer verkligen inte till poängen, men poängen är att ... jag vet inte vad poängen är längre, men who cares?
hare vackert!
Peace!

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha ja :) tycker jag med ;D

2008-12-27 @ 18:25:50
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0