är ni patetiska eller?

helt jävla ärligt!
Hur fan orkar ni komentera om ni bara ska försöka trycka ner personen som bloggar?
har ni inget annat liv eller? Tycker ni att det är kul på något konstigt sätt?
Jag förstår inte att det ända ni göra är att skriva, tex. HORA,BÖG,ÄCKEL,DU SUGER! vad är det ni vill säga med det?
Den som bloggar gör det för olika andledningar men jag tror att dom flesta testar eftersom det är ganska många som bloggar, och när dom väl har ''testat'' en månad så tycker dom att det är kul?
Så lever ni för att som sagt trycka ner andra, eller är det bara för skojs skull?
Jag förstår inte att alla ''storbloggare'' ens vill blogga mer om dom ändå får komentarer som ingen accepterar, men jag säger bara detta till dom som fortsätter blogga more power to yah!


J
ag vaknade för ett tag sedan av någon jävla borr eller vad det nu än va utanför mitt fönster, jag ska nog fixa så att jag får isolerade väggar för jag orkar inte vakna typ 10, varför förstår ingen att detta är mitt lov, mitt efterlängtade lov och såklart ska dom då störa! jag ska förfan klaga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 @ 18:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0