awesome dude

hännndiisshhh då?... ja, jag är pinsam ibland.
Idag har skolan varit segare än någonsin det har verkligen varit lektion på lektion och jag kunde inte undevika tanken att jag verkligen har börjar skita i skolan mer än någonsin, det känns som inte bra men när jag väl är på skolan känns det bara onödigt och en massa sådant... jag vet att det inte är det men det är så det känns.
Efter skolan så letade antonia efter 11kr så vi gick med en linjal och kollade under skåpen och ja, det var väldigt skitit men vi hittade fan 1kr, det är alltid någonting ellerhur?
VI hittade inte pengarna som fattades så då for vi till antonia tog pengar, lite godis och efter vår lilla '' fight'' som handlade om cookies så bar det av till busshållsplatsen och då vare bara mot coop!

Väl där köpte jag godis, efter det så for vi till h&m kollade lite och efter det så for vi till D&D, antonia köpte en leopard kuvärväska och jag hittade VÄRLDENS snyggast bal klänning, det var verkligen kärlek på engång den var sååå jävllaaa snygg... det ändå jag säger nu är  '' mamma*blinckblick* kan inte jag få den där klänningen och då ska hon svara ja, det kan du väll....
Känner verkligen hur jag drömmer här men så ska det gå till.... ska dra nu

love semhar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0