blahblahblah.. jag vet!

Tjenare bloggen:)
som ni kanske har märkt så har jag börjat med en massa olika '' första ord'' här i bloggen men det är bara för att variera lite grann... tror jag :)
Idag har det varit skola... och ja, tisdagar är så jävla onödiga som jag tror jag att jag redan har skrivit förut men nu skriver jag det igen. Jag skolkade från HK'n och andledningen är för att jag inte orkade gå, så jag och ellen satt i koridoren i 3 timmar och bara gick runt. efter ca. 1timme kom Elmer ut och chillade med oss ett tag, när vi inte kom på någonting att göra, så kommer Ellen på att vi ska måla saker man inte ser rosa så då gjorde vi det och det var fan kul på något konstigt sätt men då hade vi iaf något att göra.
Sen när Elmer och co. for på lektion så vart det bara jag och ellen igen och då gick vi tillbaka till att inte göra någonting alls. bara att chilla dåra!

Sen hade vi idrott och den lektionen for jag iaf på, men man kan inte säga att jag var aktiv eftersom jag är liv rädd och då menar jag verkligen LIVRÄDD aa iaf vi hade trampolin, det känns som om att man ska ramla och slå huvudet eller någonting i den stilen så jag satt bara på bänken och kollade på.. hjälpe till när jag behövdes och en massa skit.

Och då var det EV (elevens val) som jag inte har valt så då vare en till timmas hål timme men jag var inte ensam utan jag var med ellen&antonia.. kanske inte så oväntat vi gick ut på en cigg och satt i världskända pär's rum.

så var det stan efter... hinner inte skriva mer nu eftersom jag ska till COOP det kommer säkert bli fet nice.

kisses /s

Kommentarer
Postat av: My

sv; ja det gör det..

Men om man vill ha honom så kan man ju börja på BA.

2009-04-09 @ 13:40:33
URL: http://myjonsson.blogg.se/
Postat av: My

sv; om dom vill ha dom klasserna så gör dom säkert det.

Fast jag hoppas på att det kommer någon bra istället för Otto så att jag slipper byta till BA.

2009-04-09 @ 22:02:12
URL: http://myjonsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

coop är en bra affär ;)

2009-04-10 @ 13:22:00
URL: http://lilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0