det spelar ingen jävla roll, ellerhur?

hej!, är bara tvungen att skriva ner en grej som kenza skrev! det fick mig verkigen att tänka till!

Varför vill alla vara på ett speciellt sätt bara för att bli accepterad? Det spelar väl ingen roll om du låtsas vara någon annan och det är den personen folket accepterar eftersom dom accepterar ju som ändå inte den ''riktiga du''.
Och varför bryr man sig vad andra tycker om en? det spelar väl ingen jävla roll vad dom tycker om en så länge du som person tycker bra om dig själv så spelar det väll ändå ingen roll... rätta mig om jag har fel, men så länge man tycker bra om sig själv så borde man inte bry sig vad andra tycker ellerhur?
Jag har varit en person som har varit jätte osäker, tog till mig vad andra sa och verkligen trodde att det dom såg var sant! Eftersom dom ser det i ett annat perspektiv.
Men med året så började jag tro på mig själv och jag började till och med säga ifrån om någon sa någonting som inte var sant.
Vissa vill att andra ska må dåligt och vissa vill att andra ska må bra det är så det är i världen vi lever i!
Så, slutligen vill jag säga att så länge man tror på sig själv, och tycker att man ser bra ut på båda ut och in sidan så kommer alla men först och främst du märka det!

Kommentarer
Postat av: linnea

Yes box jag har lov ! Det är helt underbart måste jag säga :D

2009-04-12 @ 21:25:27
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: linnea

Gud så skönt, vart bor du någonstans?

2009-04-12 @ 21:35:49
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: Andreas

Håller helt klart med!



Hoppas du får en underbar kväll nu och hoppas du haft en bra påsk! Ha det bäst!

2009-04-12 @ 23:52:22
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0