ettt problem mindre!

tjabbatjena mittbena!!

jag har nog aldriga varit så glad som jag var igår, helt sikkkaattt!!! kom in på mitt första handsval ( gymnasiet) så nästa år så är det IB på östra som gäller någon som ska gå den linjen?
När jag sökte till den var det bara bah det är den linjen jag vill gå men jag kommer inte komma in på den direkt.. sen igår när fredrik sa bah du har kommit in det var verkligen en chock, men jag kom iaf in!

Idag ska jag vara med marre och får vällse vad vi hittar på, och till coop vill jag inte eftersom jag inte har några pengar alls= semhar är paank!
Nu har jag lov i en hel jävla vecka ska bli nice, nu är det bara att hoppas att snön försvinner och att vi här uppe får lite mer plusgrader det skulle aldrig skada!
Efter lovet blir det matte nationella, så nu blire att gå igenom det man inte kan för jag kan fan i mej inte få IG i matte IGEENNN det får bara inte hända

Men nu ska jag dra

Hugs N' kisses

Kommentarer
Postat av: My

sv; jag antar att den som tar över ottos klasser gör danserna till uppvisningen.

2009-04-10 @ 17:12:35
URL: http://myjonsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Och omvalsperioden har ju inte varit än? eller?^^

2009-04-10 @ 17:35:08
URL: http://litendiehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0