förjävligt säger jag

yoyo!
Dagen började verkligen hur segt som hellst.. eller ska man säga stressande?
jag glömde att ställa klockan igår så försov jag mig SÅKLART och pappa som var ledig idag hade nog inga planer på att väcka mig, han brukar väcka mig när jag har ställt klockan men när jag väl inte har gjort det och behöver någon som väcker mig så gör han det inte.. jag säger bara vilken tajming.. elleR?
Jag vaknade 9 och busses går 1 över nio så va minst sagt jävligt stressande.. men så bra som jag kan vara ibland så hann jag precis med bussen, och det jag tänkte på när jag var på bussen var att inte somna...jag var verkligen hur död som hellst jag tror fan hela skolan märkte det idag.. eftersom jag brukar vara en av dom med mest energi, aja... efter skol dagen så for jag på stan med lina ett tag sen så skulle hon dra så då var det bara att vänta på pappa eftersom vi skulle göra en sak på stan så det var ganska onödigt att fara hem så jag väntade som sagt...  efter stan så vart det maxii as always goodiisss och en massa gott skit.. och nu är jag hemma ligger i sägen som en liten sjukling... får hopaps att min förskyldning går över snart och med det menar jag före den 3e maj för då är det IDOL som gäller känner verkligen hur tagg jag blir på det.. men nu är det nog snackat för nu ska jag till mamma och dricka thé

PUSSARR OCH KRAMAARR!!!!
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0