gårdagen var misslyckad!

kvällen vart inte som planderad igår, efter marrre så for jag till mjau, fixade oss och sen kom ellen dit för vi skulle nämligen till oscar på en såkallad fest, det var som socialt ibörjan så det var trevligt ett tag iallafall, men när jag och mjau kom in efter en andra cigg så såg vi en tjej som vi inte direkt gillar.. så såg vi dom kollade på oss och viskade sen vart så jävla irriterad så jag och mjau gick ut för att prata och det gick inge bra det för jag satt och skrattade varför vet jag inte det bara vart så.
Sen så ringde antonia så jag och mjau gick in på toa med högtalare på, så efter typ någon minut så bankade oscar på dörren så vi gick in i en garderob(?) snackade ett tag berättade det som hade hänt till antonia så hon hänger med lite iaf.
Efter vi la på vid kvart över tio så drog jag och mjau från ''festen'' till stan och vi hade det typ roligare på vägen in till stan än vad vi hade på ''festen''.
När jag kom hem var mamma pisst på mig, för jag inte kom hem tidigare, men det löste sig som vanligt så det är bra!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, lär bli att chilla, ska kanske förbi mjau och hämta mina cigg som hon tog med sig igår, och kanske möta antonia eftersom hon kommer hem idag så det är alltid nnice!

XOXO /s

Kommentarer
Postat av: My

sv; jo, det blir det nog.. :)

2009-04-11 @ 12:24:56
URL: http://myjonsson.blogg.se/
Postat av: My

sv; om dom hittar någon bra ersättare så.. :)

2009-04-11 @ 19:23:51
URL: http://myjonsson.blogg.se/
Postat av: Bea

Glad påsk :D

2009-04-11 @ 21:06:53
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0