here you are, hope you're happy!

hej bloggen!
Det var ett tag sedan jag skrev , men nu blire uppdatering här!

Onsdags vart det ingen bio utan det blev hamarinsberget och vägen upp var minst sagt hemst men väl där så var det hur nice som helst och utsikten var helt underbar, det var så jävcla fint, sen vid kvart i 11 så for vi där ifrån, och nu ska jag skriva om vägen tillbaka som var... vad kan man säga? katastrof .. det låter bra, det kanske inte är rätt stavat och grejer men skit samma!
Torsdags.. var med marre, vi tänkte styra fest, men det gick inte som planerat kan jag lugnt säger eftersom våran utköpare inte kom till stan som han skulle göra, men vår plan var att spela brännboll onyktert verkar fortfarande kul, men det blev inte av. så vi for hem till marre och sen vid 8 for jag hem
Fredags.. Vart jag sjuk låg i sägen med 39 graders feber och en massa, min syster åkte in på akuten så då var det bara jag hemma... i ett antal timmar men det får man ta ibland(?)
Lördag, samma som fredag, sjuk, yr alltså bara allmänt sjuk! Men feber har jag inte längre , yr är jag inte heller längre så jag är frisk men jag ska nog stanna hemma för säkerhets skull!


Nu har ni fått er  uppdatering!
Hoppas ni har det bra och inte är sjuka
Love semhar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0