it's gonna be a looong day... for sure

good morning!
som ni kanske har förstått så har jag just vaknat, och jag vaknade av mig själv och inte av telefonen för första gången! känns hur nice som helst!
Vad ska ni göra idag då?
Själv så ska jag samla mod till att plugga och sen ska iaf jag till maxi fårse om mamma orkar följa med, funderar på att springa dit ist för att ta bussen, måste ju börja springa eftersom förra sommaren så sprang jag till nydala eller till maxi varje dag och jag gick ner 1-2 kg per vecka så det gick ju som planerat, men när snön kom och då det började bli runt 20- grader så vart det inge mer springning, så nu när det väl är plus grader ute kan jag lika bra springa/jogga dit!

Efter lovet ska jag vara klar med engelska boken, som jag inte ens har börjat med, en SO redovisning , som jag inte ens har skrivit ner vad jag ska säga och så har jag matte nationella, så ja, en massa plugg som väntar på mig, som typ skriker på mig eller något såndant.
Men nu ska jag äta frukost! hoppas ni hare bra

Love semhar


Kommentarer
Postat av: Liindaaah :D

skönt att springa =)

2009-04-12 @ 11:05:38
URL: http://misspeerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0