viist låter det bra?

tjooo!!!
sitter hos Marre, väntar på att hon ska äta klart!
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, typ chillat och ätit en massa onödigt... jag måste fan ta och ge mig med att inte göra någonting eller vad tycker ni?, har fan en massa plugg och skit men jag har en vana med att skjuta upp allting till sissta dagen och då blirdet bara stress kan jag säga så jag får ta och rycka upp mig, eller vad säger ni?

Får se vad det blir senare, har bara lust att gå hem just nu, ligga i sägen och bara göra ingeting... jag slutar med att göra ingenting på måndag ist det låter mer realistiskt tycker jag! Och fyfan vad jag är less på detta fitt väder, det snö-regnade igår och just nu är det grått och fult där ute, och då vill man ju som inte gå ut och hitta på någonting direkt! Så nu hoppas vi på bättre väder ellerhur?!.
Antonia den jävlen är i fjällen och jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte ringa henne när jag är uttråkad!
Men nu ska jag sluta klaga här då! 
Hoppas alla har det bra

Love semhar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0