we'll see...we'll see!

God morgon bloggen!!

Igår kände jag verkligen att jag kunde visa hur obekväm jag var med mig själv för bara ett år sedan och det är klart att det känns bra att äntligen kunna berätta det och att kanske någon som läser har varit eller kanske till och med är i den positionen just nu! Men nog om det!
Vad ska alla göra idag då?
Nu ska jag ta en dusch, sen så måste jag plugga SO ett tag också efter det så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra får väll ringa någon och kolla om den personen vill hitta på något!
Allt jag hoppas på att det blir typ 10+ grader, då är nice! men det lär inte bli det eftersom jag bor i fukkking umeå!!! hatar umeå vill flytta ner till stockholm, men nejnej det ska vi inte.
Det fula är att mamma står i kö till en lägenhet i stockholm som hon har stått i sen 93 tror jag så om hon säger att hon vill ha en lägenhet där så får hon det på en gång, men hon vill vänta tills jag har gått ut gymnasiet, ja det är vad hon vill göra!
Men nu ska jag duscha!
hoppas ni har en underbar dag!

nothing but love ! /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0