Hej alla umebor!

Tjatja!

Kom hem igår och det kändes förjävligt men ändå underbart att vara tillbaka till folket och affärerna! ahahah!
Eritrea var inte som jag förväntade det att vara, kan jag luungt säga!
Och just nu är jag förjävligt taggad på att träffa ANTONIA OCH ELLEN, dom är förjävligt saknade kan jag säga!
Men påsamma gång så saknar jag folket i eritrea specielt Haben,Hassen,meda! etc.
Vaknade för ett tag sen, känns konstligt att vara tillbaka till lägenheten när man har bott i en villa! men det är bara att vänja sig!

Och en heeelt annan grej JAG KOM IN PÅ IB!!!!! helt insane!!!! jag veet!

jag hade aldrig trott det, nu ska jag kolla vilka som kom in på vad , pappa sparade tidningen så nu är det bara att kolla! ahhaha!

men jaja!

Idag ska jag vara med ellen och antonia och säkert annat folk också haha!

sen nydala ikväll antar jag :)

Men nu ska jag äta frukost!

pussar och kramar! /semhar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0