det kan vara sissta inlägget detta år! hoppas ni får en bra start på året!

just nu sitter jag och väntar på att håret ska torka så jag kan plattare, och det tar en förjävlig tid på sig, menmen nu får ingenting gå fel eftersom det är ÄNTLIGEN nyår!! om man tänker efter har detta år gått för jävligt fort!
efter jag har plattat håret så ska jag,sminka mig, klä på mig och vänta till klockan har blivit halv 7 för då går jag till bussen!
Dagens planer är att fixa mig och sedan middag och fest hos mjausan! och det blir bara bättre att nästan alla är hemma TOM ellen!!! så det är bara taaggggaa!
Men nu ska jag kolla vad jag ska ha för smycken, tänker på att ha silver örhängen och armband men vi får se.. kameran följer med så bilder kommer antingen imr eller över imr.
hoppas ni har en underbar nyår men vänner eller familj!
Tace care/ your's truly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0