huh.. whaat?

warruuuupp dorks!

jag har svenska just nu och känner att jag har tid att blogga, eller egentligen så jag har inte det men jag orkar inte hänga med, det är ngn läxa som dom pratar om eller ja om svaren kanske jag ska säga, och jag har inte gjort den som vanligt alltså, men skitsamma gör den ikväll ( hoppas det blir av också). Jag slutar efter detta och fyfan vad chill har matte efter egentligen men han är ngnstans vettefan vart, but I don really give a shit! Idag har jag inte gjort så mycket var på historian där vi kollade på ngn film som faktiskt var helt okej.. efter typ halva filmen så mötte jag antonia eller ja.. hon lämnade lackisarna och glajjerna som vi köpte igår. Sen hade vi lunch så jag for ner på stan och köpte mina nyårs skor!!! äntigen är jag klar med min nyårs outfit i tid, förra året var ju baaara kaaaooooss!!! helt sjuukt! men allt jag har kvar nu är lösnaglar/ögonfransar och örhängen typ om ens det ska ju låna antonia's!
Men nu ska jag börja hänga med på lektionen!
Take care/ your's truly!


Kommentarer
Postat av: Semhar

Du ska ingenstans på nyår, du vet väl att jag läser din blogg?

Såg att du tänkte supa dig jättefull osv.. DU SKA INGENSTANS.

/ din mamma

2009-12-27 @ 15:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0