that's waarrup

jag vet att jag inta har bloggat men jag har helt enkelt inte hunnit, det är ju prov tid nu eller vad man ska säga men från och idag så ska jag blogga! :)

Jag vaknade nyss för att jag trodde att vi inte hade NK, men så fort jag loggar in på facebook så ser jag idas komentar '' naturkunskap usch'' och jag som trodde att vi inte hade ngn NK idag eftersom våran NK och geografi lärare sa att vi inte hade ngn lektion, men jag antar att hon menar geografin, menmen nu har jag redan försovit mig men jag mäste erkänna hur SKÖNT det är att få sova ut på en måndag.
Iaf.. Nu ska jag inte göra någonting, eller ska nog ta och duscha när jag ändå har hål till 1 ahah! men det blir snart iaf, sen så ska jag för första gången i mitt heliga liv äta frukost i köket! det har verkligen inte hänt i denna lägenhet.
Nu ska jag kanske tända en cigg.. jag vet inte om jag orkar gå ut i skylan än, men musik ska jag lyssna på iaf.
Take care/ your's truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0