alla hjärtans dag... är överskattat!

Är det bara jag som tycker att alla hjärtans dag är överskattat?, men helt seriös det borde inte finnas en dag där man ska visa att man älskar/ gillar en person, det borde man ändå göra det varje dag, jag fattar inte heller varför vi här i sverige
 firar det  fö,r i USA har dom någon st. valentine men det har vi ju inte i sverige så.. aa ni fattar poängen?
Men jag ska iaf chilla idag och inte göra en stor grej av denna dag, för om man tänker efter så är det bara en vanlig dag såatt, jag ska gå på bio med marre och  det blir kanske mammut, någon som har sett den? Det blir mitt firande av denna dag! hahah, men nu ska jag in i duschen och försöka kamma ut mitt hår, det har seriöst blivit dreads, och nej, jag skämtar inte! helt sjukt, men ni ska jag till duusuchen
Hugs *n kisses!

Kommentarer
Postat av: jeanette

jag håller med om att dagen är överskattad !

men det är väl lite kul med en dag då man kan visa sina älskade att man tycker om dom lite extra :) själv så firar jag inte alla hjärtans dag, har inte gjort heller

2009-02-14 @ 23:11:36
URL: http://pixyfalse.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag håller verligen med om att dagen är överskattad!

haha, "Alla hjärtans dag" (här) motsvarar "Valentines day" i U.S.A, Det är exakt samma sak gumman! :P

2009-02-16 @ 07:26:44
URL: http://ssandrao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0