den ovärdaste dagen, men den mest vanliga dagen!

Idag har det varit studiedag så det har inte varit någon skola. fett chill! Jag tror att denna dag är den minst värda dag på hela helgen haha! var hos tandläkaren, hade inte et ända hål är fan glad, men jag hade ett början på hål och det är ju inte lika positivt men it happens efter det så drog jag till antonias pappa också klart var hon hos mamma när jag väl va på stan och tänkte ta bussen hem så ringer hon och säger vart är du? jag bleev ju inte lite laackk på henne eftersom det var -15 grader ute pluss att det snöade men jag mötte henne vi kirrade cigg och chillade på stan, träffade seb och åt på frasses sen tog jag bussen hem.. och ja, nu är jag hemma!
Kissess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0