det går såklart inte

dagen har verkligen varit hur länge som helst, på skolan hade vi hk som jag ändå beslutade att gå på efter det vare det luuunch men jag åt ingenting det var äcklig mat som vanligt och sen var det idrott vi hade klätring, jag och höjder är ingen super-match så att jag började darra och en massa när jag var några meter upp, helt sjukt hut rädd jag var! jag kunde typ inte andas så jävöa rädd var jag.  men bortsett från det har dagen bara blivit drygare efter skolan så var det läxhjälp pluggade lite so sen var det FIKKKAA!!! :) love it! efter det så for jag, antonia, alexandra till stan men jag och antonia for till dansen eftersom hon hade balett! det var verkligen hur tråkigt som helst att kolla på , så jag for och kolla på breaken som är i andra salen.. jag är så busig! (A) efter dansen som slutade 10 över 6 så for vi in till stan och försökte att hitta en utköpare, men såklart ska ingen vara på stan eller svara i telefonen så vi gick runt och letade i en och en halv timma , jag kan säga att vi inte hade turen med oss, sen for vi hem! :)
Hoppas att det går bättre imorgon! 
 
jag har verkligen börjat lyssna på darin igen! men han är hur bra som helst kisseess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0