det gick bra, men du tar livet av mig!

Idag hade vi sista delen av svenska nationella som inte va så svårt om man tänker efter. Vi skulle skriva en uppsats av någon rubrik, det gick hur trögt som helst i början men den så tog det sig så det var lurre! :D Annars har dagen varit helt okej. Hade dans idag och det var hur kul som helst fick av mig min ilska på ylva, fast den är inte helt borta lixom och när jag väl är på det ämnet så har hon inte ringt, om hon ska ringa så ring men vänta inte 2 dagar jag bli fan bara mer och mer nervös för jag vet ju som inte när hon ska ringa så det blir surt och hon kan väll inte ringa nu, den är fan snart halv 10, det kanske inte är mycket men det är inte tidigt på dagen heller såatt...

Peace and love ! /s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0