det har inte varit så jätte intressant!

yoyo!  jag känner att jag inte har bloggat på ett tag nu, och det är för att jag inte har någonting att säga, igår var ganska så nice! har ingenting mer att säga om det.
Om 15 min ska jag till bussen och sen hoppa av vid antonia, ska väcka hennne och jag lär ju somna, men hoppas inte, för jag är jäwligt sliten just nu kan jag säga iaf!
Har hk första 3 timmarna, så att det är bara att försöka att tagga lite? får iaf försöka, det är värt det och eftersom att jag satsar på ett vg så måste jag verkligen skärpa till mig, rejält kan jag säga för skolan i allmänhet går åt helvete!
Nu när jag väl snackar om skolan så kan jag stolt säga att jag inte jag upprepar inte  fick IG på so provet, och det ska man fira..  dvs när jag jag pengar .
Men nu ska jag dra och göra mig i ordning har inte mycket tid på mig
pussaarr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0