I am so sorry!

har inte skrivit på ett tag men jag har inte haft något att skriva om.. I torsdags var det en konstig skoldag eftersom det vart bråk i klassen och det är = att en kille i min klass slog en av mina bästa kompisar och ja.. efter det så hade vi biologi som jag inte gick på för att jag inte orkade såatt... och sen så hade jag dans!! som alltid är lika kul eftersom det är dans lixom och att vi har otto är bara ett plus i kanten! Antonia missade dansen eftersom hon är i kramfors och då missade hon också ottos mage! och tro mig när jag säger att det är någonting man måste se, den är så otroligt snygg, ryggen var väl helt okej den var ju som inte ful och inte jätte snygg om man säger så!
Igår hade vi bara 2 lektioner som bestod av So och engelska... jag fick G på so provet och så är jag klar med Engelska häftet som är till nationella så I'm ready to do the test! efter skolan så for jag och marre till stan och bara checkade läget lixom! det var nice efter stan så for vi till marre och efter typ en halv timma eller något sådant så for vi till rex och åt middag! pappa hade ringt mig 18gånger, kanske inte precis med det var någonting sådant så han var ganska pisst på mig när jag kom hem! hahah! men vafan I don't reallt give a shit!
Och nu när jag väl kommer ihåg så min statistik har sjunkigt som satan så säg gärna till om jag ska lägga upp bilder eller om jag ska sluta svamla vad som hellst!
Men nu ska jag dra KISSES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0