I'm a lucky bitch!

Dagen har varit helt sjuk! började med att jag och antonia var på ett JÄTTE konstigt humör på SO'n sen så aa... efter skolan så for vi till stan köpte godis och grejer sen så for vi till antonia kollade på onskan, som var fett med bra, men den var hemsk ibörjan, riktigt tragisk men sen i slutet faan vad alla vart ägda av honom, helt sjuukt bara! efter filmen så var det en rökpaus och sen var det dags för tv-spel, det heter någonting med buzz hahahha! jag söög på det men det var nice, sedan så beslutade jag och antonia oss för att dricka lite, det var något kinesiskt, helt random jag vet! men det var hur äckligt som helst och stank sataan! men det får man ta. sen for vi till stan träffade soc, berättar lite mer om det sen efter det så for vi till donken och träffade marre och company och sen ungefär vid kvart över 9 så for vi till bussen.
Men sen när jag kom hem så hade tydligen soc ringt hem och sagt att jag hade druckigt så pappa tvingade mig att stå på ett ben och såklart så klarade jag ''testet'' och blablabla, jag vart tvungen att förklara och säga att jag inte hade druckigt och jag har verkligen en sådan tur för mamma och pappa trodde på mig! hur NICE som helst!
men nu ska jag lata mig framför tven
hare gödans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0