it's time to do the test!

Nu är det bara att försöka att tagga nationella , ni som går i nian fattar nog vilken känsla jag har. Det är inte så att jag får ångest,eller så att jag blir nervös det är bara så att jag tycker provet är ondödigt! men det är bara vad jag tycker eftersom våran sv/eng lärare hon är verkligen sämst hon sitter och ''emhh..'' ' mar hela fucking tiden! så man lär sig verkliegn ingenting man inte visste. Och sure jag kan prata flytande svenska och visst jag är född här , men jag fattar inte grammatik jag har aldrigt gjort och kommer aldrig göra!
Så ni som går i åttan kanske sjuan lär er grammatik och va inte ett IG barn det blit värre i nian för då måste man jobba upp alltig, tro mig jag vet!
Idag så är det ju skola självklart och efter det så blir det nog Läxhjälp och där blire det nog att plugga till SO provet.
Jusste jag ska satsa på VG för då får jag ett par nya skor av mamma:)
Alltid  värt:)
men nu ska jag tagga vidare pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0