I've been a good girl today!

SATAN VAD JAG ÄR RÖKSUGEN!!! har fan inte rökt på hela fucking helgen asså heelt seriöst jag blir fan i mig galen! jag har pluggat klart ett kapitel på SO'n idag det är typ det värdaste jag har gjort på länge.. verkligen! Annars har jag väll inte gjort så mycket idag! Imorgon så är det som sagt dags för ett tandläkarbesök taggar.. INTE. jag hatar verkligen att inte ha kontroll över vad han/hon håller på med i min mun! jag gillar det bara inte, en massa saker som är i min mun och en massa äckliga saker! Men bortsett från det så ska jag vara med Antonia som vanligt haha!, men vi har det nice med våran speciella humor!
men nu orkar jag inte blogga
kissess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0