keep it real with me.

Dagen har varit ganska nice, om man tänker bort SO'n som var hur tråkig som helst men det får man ta när man går i skolan, finns inte mycket annat att förvänta sig! Om man tänker bort skolan så har jag varit på stan med Antonia och Lina det var typ nice! humorn var verkligen på topp ett tag. Lina var hyper och jag var hyper-trött? Vi var på H&M antonia köpte en tröja åt sin syster. Sen så for vi till bianco? är inte säker men vi var där iallafall som har fett snygga skor där helt sjukt, men tänk om man bor i sthlm jag skulle go crazy, för er som inte vet så ÄLSKAR jag skor, det är sjukt! men som vanligt har jag ALDRIG råd att köpa dom så :(. Sen vi slutet av ''dagen'' så for vi till donken och tiggde lite pengar, vi fick faktiskt 10kr som antonia tog till buss! :), efter donken så var det umeådansskola men efter det var det FIKA, typ det bästa på dagen haha! :D kisseess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0