man vet aldrig när man dör!

Vakna för en kvart sen, och jag har redan klätt på mig OCH fixat håret, det är fan bra för att vara jag lixom!
Igår var jag och mamma på strömpilen, köpte nya kläder, klänning/tunkia, jeans-leggings och en skjorta/ tunika`?
kan kanske ta kort när jag har kommit hem från en skoldag men vi får se. Min första lektion är Fysik oj vad jag inte taggar kan jag säga! Men om man tänker bort skolan så hoppas jag att det bli en chill dag.
Tänk om man kunde planera livet! det skulle ändå vara jävligt nice eller att man visste vad som skulle hända så man inte är oförberedd, men det skulle ju ändå vara surt bah. aa, idag kl nånting så ska jag dö!, nu vet ni de så säg hejdå när ni kan lixom? bara tragiskt , men nu ska jag göra någonting kan inte dega framför dator både morron och kväll det funkar bara inte så!
ha en bra dag! /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0