mina 2 dagar!

SORRYY, för att jag inte har bloggat men jag har bara inte haft någon tid alls, helt ärligt talat! i onsdags när jag skulle åka snowboard det gick bra i slutet men i början kunde jag inte ens komma upp på brädan eftersom jag inte hittade balensen och så är man körd kan jag säga! hahah, men jag lärde mig att bromsa iallafall, och jag kan åka nuu! känner mig stolt, jag är en person som inte ens åker skidor så hur fan ska jag kunna åka snowboard då? men jag klarade det ! :D
Igår var det dans och jag kan säga redan nu att det var den sämsta gången för mig dåra, jag klarade inte ett ända jävla steg, asså fitta vad sur jag vart, jag brukar ju alltid sätta stegen men nej, så ska det inte gå, man ska behöva bli arg för att man ska kunna dansen , och inte så bra kan jag kan jag säga! sen var det Öppet hus på skolan, det vaar typ chill men ändå tråkligt, det var som en vanligt rast, fast på 3 timmar men det är en annan sak, vi ssatt i pärs rum och dunkade en massa gamla låtar. sen vid nio så drog vi oss från skolan till bussen eftersom jag och antonia inte är dom som har kondisen uppe. sen kom jag hem ått middag? duschade och somnade.
Idag har jag mitt SO prov och så klart taggar jag det inte, men vem fan gör det lixom?
Jag kan det inte så jätte bra, men jag kunde inte fysiken så jätte bra heller men jag fick iaf G så vi får se hur det går, men nu ska jag läsa igenom SO papperna.
WISH ME LUUCK!


Låten är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0