och ja..

Igår så såg vi inte mammut eftersom vi inte hade legget med oss så istället såg vi rosa pantern 2 och den var typ bra, lite små roligt i vissa delar, jag var typ insatt i filmen, men vafan jag var på bio och kollade på en film som jag hade betalat för, Före filmen så for jag till marre chillade ett tag, när hon hade klätt på sig så for vi till stan och åt på frasses sen kom evelyn så vi for först ner till hemköp och sen ner till hemmakväll köpte godis och sen for vi till bion.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, lär bli att chilla, för det är faktiskt en söndag såatt...
Är det bara jag som mår illa om man äter frukost? jag fattar inte varför, för om frukosten är den viktigaste måltiden på dagen så borde man väll ändå inte må illa av den precis?
Men nu ska jag typ sova(A)
talk to you later.. KISSES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0