så har det varit

Känner att jag inte har bloggat på ett tag så.. nu bloggar jag..? Idag börjar jag 20 över 12 men som vanligt när jag har sovmorgon eller är ledig så vaknar jag runt 8 och är hur pigg som helst så jag har ingenitng att göra just nu väntar på att Mjau ska höra av sig så jag kan komma till henne någongång, jag orkar inte vara hemma och plus så har hon mina ciggarills såatt det är ännu en andledning, men annars så blir det väl skola sen läxiis och efter det hem antar jag.
Igår så var jag på stan med mjau,lina,marre och mikaela vi skulle kirra cigg ,men såklrt vart det lite problem with the money eftersom mjau trodde att hon hade pengar hemma så hon lånade 40spänn av mig som egentligen var till cigg men när vi väl kom hem till henne så hade hon inga pengar så när vi gick ut från mjau så såg vi antonia och marcus på mjaus bakgård så vi gick dit ohc frågade om jag fick låna pengar och efter ett tag så fick jag det tack antonia(igen) så då for marcus och köpte cigg åt lilla mig efter det chillade vi bara hos mjausan.
Men nu ska jag försöka hitta kläder
KISSESS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0