sitter på sjukhuset!

Sitter på sjukan just nu, väntar på att antonia ska hälsa på sin farmor... tror jag att det var .efter det ska vi nog på stan antar jag men man vet aldrig vad vi hittar på:P . var ju på strömpilen men jag köpte inget frågade när din sko skulle få in gladiator skor och det får dom in om några veckor så det är bara att vänta! Juste när jag kom hem igår efter att soc hade ringt hem så hade pappa ställt fram ett glas vin till mig, ha sa bah eftersom du dricker kan du väll ändå dricka hemma också! jag bah vah? man vill inte dricka hemma när föräldrarna ser en lixom! eller är det bara jag som känner så?
Apberget funkar inte på den här datorn så det är därför jag bloggar! hah!
Jag och antonia kanske skulle se på bio får se hur det blir, ska typ hem om några timmar, såatt.. nu börjar jag svamla igen hah! har ingenting att göra så varför inte? och jag antar att ni är vane vid mitt svamlande.. eller?
är det bara jag som tycker att tiden har gått jävligt fort? det är ju fan mars snart, helt sjukt men sen är det sommar och det taggar man sönder! tänk er värme man kan gå runt med skorts och typ bikini, fyfan vad nice! typ chilla på apberget, sitta vid kajen och bara chilla braax! men nu ska jag sluta skriva!
Hare underbart!
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0