this is my day, how were yours?

tjahtjah!
Idag har faktiskt jag haft kul, men det är såklart om man tänker bort skolan, som alltid! Efter skolan så fixade jag,alexandra och antonia oss dvs att vi sminkade oss.. för er som inte fattar. Sen så for vi till stan kirrade cigg åt antonia så då for vi till kungsan och såg lina på max så då for vi dit och var sociala när vi just hade kommit fram till lina så såg antonia amanda så hon for till henne och så vara det bara jag ,lina och alexandra kvar men det var inte så länge för sen efter typ 5 min så stack lina och då for jag och Alexandra till hemköp köpte godis! alltid lika gott. efter att ha köpt godis så for vi till gina tricot där antonia och amanda befann sig träffade vi dom, och då skulle alexandra dra så då var det bara jag,antonia och amanda kvar så vi for till skopunkten, som btw har fått in snygga skor, men tillbaka till ämnet..  kollade skor ett tag sen for vi upp till HM och då stacka amanda, så jag och antonia kollade på kläder och smink, och när vi ändå var i MVG så köpte antonia en chai latte som är så OTROLIGT gott enligt mig. gick ut på en rök och sen for vi till umedansskola kollade när otto hade lektion, och han är så otroligt snygg, jag svär om man ser honom så är de det ända man tänker på..  som på dansen när jag har lektion med honom jag kan verkligen inte foka på dansen jag kollar bara på honom, så det kan vara därför jag aldrig sätter stegen, och hans dialekt så jävla snygg det är typ en blandning av stockholmska och skånska helt jävla snygg alltså.. jag vet det låter inte snyggt men ni ska bara höra han lixom!
känner hur jag svamlar på om otto här men whatever lixom!
Fan vad pinsamt om han skulle typ läsa detta inlägg, jag skulle dö! men jag tror inte att han läser bloggar direkt såatt det är nog lungt.. får vi hoppas men nu ska jag göra någonting annat.



jag vet att vi är heta!


Kommentarer
Postat av: My

haha, otto läser bloggar.. jag hade skrivit att hans danser var mesiga en gång. och det får jag fortfarande skit för.

2009-03-18 @ 16:22:16
URL: http://myjonsson,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0