vad ska inlägget heta?

Sitter på läxiiss just nu och gör absolut ingenting, ska plugga so snart.. alltså när jag orkar.
Dagen har varit så otroligt ovärd, hade hk sen så hade jag lunch och efter det har jag haft hål gick inte på idrotten så jag och lina beslutade oss för att lite kul och det gick lite överstyr kan jag säga, jag började hänga med i hot N' cold och ja.. jag fick in känslan kan man säga! Efter det så hade vi EV som jag aldrig går på så jag, Alexandra och Antonia såg på AA det var fet nice kan jag säga, jag som tyckte att det sög har börjat komma in i serien lite mer, och nu är det läxiiss men nu ska jag plugga so!.. eller försöka iaf!
KISSESS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0