vi får se hur detta går!

Och hej jag vet inte varför jag skriver, känner väl bara för det I guess!
Jag tycker att mina tisdagar inte är värda ett piss eftersom jag bara har 2 lektioner, eller jag har 3 egentligen men jag
skippar EV för man inte får betyg i det så är det inte lönt att gå, men det är bara vad jag tycker om det.
Dagen har väll varit nice som alltid, på idrotten hade vi snö rugby? och jag kan stolt säga att jag tog ifrån ''bollen'' av Goran och han är typ agresiv så ja, jag är jävligt nöjd över min insats hahah, ni ska se mig¨på idrotten i vanliga fall jag hänger med i spelet men dom i mitt lag får ALDRIG passa mig eftersom jag får typ panik, haha!, jag är inte någon sport människa.. eller räknas dans som en sport?
sen var jag på läxiis! alltid lika trevligt att vara där och till min stora besvikelse så pluggade jag inte ett jävla piss, men det förvånar inte mig alls! men det är något jag måste jobba på asså att plugga.. känner verkligen hur jag svamlar på här men det är för att jag inte har något intressant att säga... eller jo det har jag faktiskt.
Jag ska åka snowboard imorgon och dom som ser mig åka kommer få ett gott skratt.. jag har aldrig åkt snowboard, inte en ända gång! men som tur ska antonia och joanna åka, och dom är på samma nivå som mig, alltså nybörjare. så det kommer bli kul! lär rulla ner från backen men vi får se hur det går wish me luck! I'm gonna need it!
Kissseeess!


Kommentarer
Postat av: Anonym

precis,det kommer bli fett nääjs!=)

2009-02-10 @ 21:03:12
URL: http://alexaaaa.blogg.se/
Postat av: Madeleine

skulle verkligen inte vilja kö snö-rugby ! :S

2009-02-11 @ 20:41:40
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0