vi får se hur detta går!

fyfan vilken dag, denna dag är fan den värsta på länge helt sjukt! Nu ska ni få höra det var på svenska lektionen som min lärare(ylva) ville prata med mig och såklart är det ALDRIG posetivt. Jag gick in i grupprummet satte mig ner och så säger hon '' det är en massa lärare som har sett dig röka innan och utanför skolområdet! så jag ska ringa hem till dina föräldrar och säga vad som pågår ( hon kanske inte sa dom orden men ungefär)
Mina föräldrar är blattar så hur fan tror dom ( lärarna) att jag ska överleva detta? det är fan en helt annan kultur i eritrea! men det fattar inte dom, nej absolut inte! Och alla lärare säger att man bara får ringa hem en gång men guess what?! dom har ringt hem till mig ett antal gånger! fan vad jag bliir laackk! vettefan vart jag ska sova imorgon men jag kommer väll på något.. hoppas jag.
Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0