and so on..

jag blir seriöst galen på min dator, det är sjukt hur seg den har börjat bli måste nog rensa bilder och musik. Men idag har jag varit på skolan som vanligt alltså. Det var verkligen hur tråkigt som helst! varför kan det inte vara kul på lektionera som att man får typ skrika och prata i typ en kvart innan läraren börjar prata, det brukar oftas vara så i den klass jag går i, hur härlig klass som helst. Efter skolan och läxhjälpen så for jag och antonia på stan. Det var hur kul som helst!! Jag var tvungen att prova en massa bh'ar som var hur små som helst, aa, det går inte att förklara! men det var kul! sen åke vi buss hem, asså hon for till sig och jag till mig, :) Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0