blame it on the boogie

asåååww!!! fan var dansen har varit saknad! Dansen började idag, jag går streetfunk,ska försöka få pappa att betala streetjazz men det går inte så bra just det slutade med att jag smällde igen dörren och började skrika men man får väll ändå en andra chans eller? Och en till positiv sak, jag har ÄNTLIGEN cigg! har inte haft det på hela denna vecka så det är bara nice! känner verkligen hur jag svamlar på här men det får ni ta hahah! Juste vi har VÄRLDENS snyggaste danslärare och jag överdriver inte.. eller jo, kanske, han är inte VÄRLDENS snyggaste , men han är hur snygg som helst! hahah! kunde typ inte fokusera mig på dansen min blick for till honom istället, men det är lugnt! Och nu till det negativa, som alltid finns med i min blogg det är att vi har nationella i svenska nästa vecka, och jag kommer få IG, och när jag väl pratar om IG'n så kan jag säga att jag fick IG på SO provet, som jag verkligen pluggade till, men jag fick fan G på fysiken och det skadar aldrig! kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0