Each time I try it get a little more unreal

Helluu!!
det var ett tag sedan man bloggade, vet egentligen inte varför har väll inte varit på blogg humör.
Men I'm back! Idag har jag väll inte gjort så mycket vakna vid 12 halv 1, sen vid 3 så drog jag till marre och chillade. Sen hade hon tydligen bestämt att vi skulle till coop så då tog vi bussen på stan.. emmh. på Coop så gjorde vi väll inte så mycket köpte naturgodis, eller det kanske inte var det eftersom det var choklad med kokos i men det stog att det var det i alla fall. Efter det så tog vi bussen tillbaka till Marre's place och åt middag, tog lite egobilder, sen så ringde Oscar Marre och sa något om att vi skulle mötas utanför Filip så for vi dit och mötte Oscar och för att hämta Filip. VI for till stan och skulle hyra ngn skräckfilm men det vart inte av så vi for till donken och chillade. Sen så ringde mamma och sa att jag skulle hem.. så nu är jag hemma, hahah!, värd dag.. ellerinte!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0