Friends are good to have but it's hard to find someone who aren't fake

vaknade alldeles nyss av att mamma och min syster typ skrek på varann, jag har fortfarande inte fattat varför jag aldrig får sova ut, någonting ska alltid väcka mig. Idag så lär jag plugga lite fysik till provet som är imorgon, men det ska nog gå bra måste bara ha rätt inställning. Igår så gjorde jag inte så mycket som ni vet men jag fick höra något jag inte ville höra. Min bästa vän ringde mig och sa att en annan såkallade bästa vän hade gått bakom ryggen på mig och snackat en massa skit om hur äcklig jag är, hur dryg jag är och att jag alltid får fjortisfylla. och hon får väll tycka vad hon vill men varför ringa mig om du tycker att jag är dryg, och när jag är påväg till henne så brukar hon ringa någon och säga bah jag vill inte vara med semhar själv vill inte du vara med oss. Slutligen vill jag säga, nu känns dom 5år bortkastat. XOXO

Kommentarer
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

Hihi japp :D

2009-01-25 @ 14:38:49
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

igår var jag bara hemma, nu är jag i skolan och har desktoppp:) hihi själv?

2009-01-26 @ 09:16:58
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0