I don't know why, it just felt right.

Och ja, jag är uttråkad just därför bloggar jag. Har egentligen inte mycket att säga.Dagen har varit onödig, eller skoldagen var onödig jag var med på 1 lektion( om ens det) skolkade från 2 lektioner, men dom var ändå onödiga att gå på så varför inte lixom! Jag har märkt att jag har börjat att skita i skolan mer och mer nu, inte bra det är det ända jag har och säga om det! Jag har faktiskt inte varit på stan, alltså jag var på stan men jag hängde aldrig där så det är en förändring i min vardag haha:P Men nu orkar jag inte blogga mer så XOXO/s

Kommentarer
Postat av: sofie

haha skolkar du igen ;)

2009-01-28 @ 11:17:19
URL: http://sofielou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0