I may be good at this right here

Fattar inte att jag har börjat att lyssna på darin igen, jag tror fan att jag börjar lyssna på artister som alla mina kompisar verkligen hatar som darin och tokio hotel och typ en massa annat. jag är verkligen udda i mitt såkallade gäng hahah:P jag vet låter hurrr töntigt som helst men vafan!:D idag så for jag,alexandra,lina till stan och påvägen dit så trackade vi typ en liten 7a, jag är säker att många som kommer att reagera på vad jag just skrev men det var inte seriöst, det var bara på skoj, och sen när vi kom fram till stan så träffade vi antonia som hade exakt likadana byxor som den tjejen i 7an hade, och det var ju därför vi ''mobbade'' henne haha!. Sen så fixade vi cigg efter det så chillade vi bara på stan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0