I'm so sorry, how was i supposed to know?

HEEEJJ!!
först vill jag säga förllåt för att jag inte har bloggat men jag har bara inte haft tid.. eller jag har haft tid men jag har bara inte varit på blogg humör.
Min nyår var ganska så nice! eller min nyår var nice eller om man tänker bort spyan och däckandet så vare hur bra som hellst hahahha:P
Jag var hemma och åt middag och sen vi halv 8 så ringde ellen och sa att jag skulle ta bussen dit på engång så då gjorde jag det. när jag väl mötte ellen och lisa på bussen så åkte vi vidare till stan för att möta marre, Efter hon kom så drog vi till Niklas och där träffade vi Oscar,Hannes och såklart Niklas och då vare inte så mycket party, det var typ inge drag alls enligt mig i alla fall, men där drack vi och ungefär vid 11 så började jag bli lite sömnig och spyfärdig så jag spydde och däckade hahah:P och det var efter 4 öl hahahha, jag tål inte alls mycket men skitsamma. När jag låg där på golvet så kom Grim och Petter det är det ända jag vet för som sagt så låg jag på golvet och typ sov såatt... Och när klockan var typ halv 12 så började vi gå mot stan och då tappade jag och marre bort dom andra, nej men juste jag ramlade också på väg till stan men i alla fall så mötte jag ganska många kompisar på stan som mjau,merci,linda,bea,jenny m.m sen vid halv 2 så satt jag på bussen hem, så det var min nyår hur var eran.
Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

assooo bea in my ass fyfan!

2009-01-02 @ 14:11:03
URL: http://alexaaaa.blogg.se/
Postat av: StefanWeei

Läs mitt nya inlägg om konstiga vanor! Bidra med några du med

2009-01-02 @ 17:51:04
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha puss<3

2009-01-02 @ 18:39:12
Postat av: The hills flikkan

Hej /s

Ofta du blir packad på 4 öl, vare 2.8: or eller ?

Vidrigt föresten det där med spyan, tagga ner!

XOXO

2009-01-06 @ 20:31:51
Postat av: Anonym

Hej /s

Ofta du blir packad på 4 öl, vare 2.8: or eller ?

Vidrigt föresten det där med spyan, tagga ner!

XOXO

2009-01-06 @ 20:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0