it ain't that black and white!

Min dag hitills har vait ganska chill! kollat på tv, det gamla vanliga alltså :P Nu.. eller snart ska jag till maxi, haha, det blir nog lite godis och glass shopping när jag väl är där!:) Och ikväll lär det inte bli någott för så lat som jag är så orkar jag inte gå till bussen, som går typ utanför mig, nästan det är typ några meter dit men jag är som jag är! Och så ska jag väl läsa igenom SO'n eftersom vi har prov vecka 7 och den här gången tänker jag fan inte få IG, då blir jag fan sur! så därför måste jag plugga jävlel! Och imorgon eller på måndag så ska jag välja vilken linje jag ska gå! det är nice för jag kan faktiskt komma in på mitt första handsval alltså IB på östra, sen kanske Samm på Minerva, näst sisst handel på östra, och sist omvårdnad :) Men nu har min syster kommit så jag antar att vi ska till maxi! MAXI HERE I COME! Kissseess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0